8 клас
Завдання: вивчаємо параграфи
Завдання: вивчаємо параграфи
1.Природно – заповідний фонд України. Національна екологічна мережа.
Практична робота №10. Позначення на контурній карті об’єктів природно – заповідного фонду.
Підготувати презентацію одного із заповідників України чи Тернопільської області (за власним вибором).
( Горгани, Асканія Нова, Ялтинський, Медобори, Канівський, Поліський, Розточчя, Олешківські піски).
Презентація складається з таких слайдів.
( Горгани, Асканія Нова, Ялтинський, Медобори, Канівський, Поліський, Розточчя, Олешківські піски).
Презентація складається з таких слайдів.
- Назва заповідника
- Географічне положення
- Рослинний світ
- Тваринний світ
- Червона книга
- Виконавець презентації
Дослідження: Зміни природи своєї місцевості під впливом діяльності людини ( коротко )
Тема уроку: Кількість населення України та світу.
Перегляньте фрагмент відеоуроку
https://www.youtube.com/watch?v=2ZtObbTCsT0https://www.youtube.com/watch?v=2ZtObbTCsT0
Домашнє завдання:Вивчити параграф 49. Завдання " Шукайте в ІНТЕРНЕТІ" сторінка 241.
03.04.2020 р.
Тема уроку: Механічний рух населення.
1. Переглянути відеофрагмент уроку
https://www.youtube.com/watch?v=X_A10paz-2khttps://www.youtube.com/watch?v=X_A10paz-2k
2. Вивчити основні географічні поняття: міграція, діаспора, міграційна політика.
Домашнє завдання: вивчити параграф 51, повторити параграф 49.
07.04.2020 р.
Тема уроку: Статево - віковий склад населення . Демографічна ситуація. Практична робота 11.
1. Перевідка домашнього завдання ( виконати вправу " Заверши речення письмово )
1. Переування людей за межами своєї етнічної територпії - це ________
2. Політичні, екологічні, релігійні міграції відносяться до групи ____________
3. Виїзд людей за межі країни називають ______
4.Вид міграцій, що відбувються всередині країни,без перетину державного кордону ___
5. За тривалістю міграції поділяються на _____, ____________
6. Назвіть частину світу, де зосереджено 60 % населення світу _______
7. Наука, що вивчає скдлад, рух та закономірності його розвитку ________
8. Різке збільшення кількості населення внаслідок стрибкоподібного зростання природного приросту населення -це ________
9. Різниця показників між народжуваністю та смертністю називається _________
10. Перший незалежний перепис населення на території україни був проведений ______.
2. Перегляньте фрагмент відеоуроку.
https://www.youtube.com/watch?v=knRl06jB8yohttps://www.youtube.com/watch?v=knRl06jB8yo
3. Домашнє завдання
Вивчити параграф 50. Виконати практичну роботу 11 на 247 сторінці у підручнику.
14.04. Тема уроку: Класифікація міст. Урбанізація"
1. Переглянути фрагмент відеоуроку та презентацію
https://www.youtube.com/watch?v=48lQtQkOhHQhttps://www.youtube.com/watch?v=48lQtQkOhHQ
https://www.youtube.com/watch?v=dx5Y0fzfwvQhttps://www.youtube.com/watch?v=dx5Y0fzfwvQ
2. Домашнє завдання: опрацювати параграф 53, повторити 52, підготуватися до опитування по даних парагр.
17.04.2020 р.
Тема уроку: Вплив урбанізації на розселення населення.
Завдання 1.
Перевірка домашнього завдання:
Вправа "Заверши речення"
1. Середня густота населення в Україні становить_______.
2. Найнижча густота населення в Україні спостерігається в областях_____,______.
3. Місця концентрації людей разом з розвиненою інфраструкторою називають______.
4. Найменшими одиницями сільських поселень є_______.
5. Поселення. що має значну кількість і густоту, більшість з яких зайняті у промисловості це____________.
6. Основним формами розселення населення є _______ та __________.
7. Процес підищення ролі міст називають ________.
8. Назвіть основні одиниці за якими класифікують міста:_______,________.
9. Процес повернення міських жителів у село називають ________.
10. Назвіть регіонсвіту з найбільшим показником урбанізації_______.
Завдання 2.
Переглянути презентацію до уроку
https://naurok.com.ua/prezentaciya-urbanizaciya-miski-aglomeraci-27749.htmlhttps://naurok.com.ua/prezentaciya-urbanizaciya-miski-aglomeraci-27749.html
Домашнє завдання:
Вивчити параграф 54, виконати завдання письмово "Характеристика мегалополісів світу", сторінка 269.
24.04.2020 р.
Тема уроку: Етноси і нації
Завдання:
1.Переглянути відеофрагмент уроку
https://www.youtube.com/watch?v=UjtzwtloxLghttps://www.youtube.com/watch?v=UjtzwtloxLg
2. Вивчити географічні терміни з рубрики " Запам "ятай".
3. Домашнє завдання: вивчити параграф 55, повторити 54, підготуватися до тестування
28.04.2020 р.
Тема уроку: Національний склад населення України
1.Завдання: перевірка домашнього завдання
Виконати вправу: вставити потрібні слова у текст.
Кожному народові притаманна своя мова. Українсько мова належить до (1) ___________ мовної сім ї та (2) _________ групи. Стійка сукупність людей, що історично склалася на певній території, має свої особливості культури, свою єдність, утворює таке поняття як (3)______. Проте, вищим щаблем даного визначення є поняття ( 4) _________. Це особливий стан існування етносу, пов язаний із творенням державності. Нації можуть бути одно та багатоетнічними. Залежно від того, скільки нарордів проживає на території дернжав, їх поділяють на (5)________ та (6)______. Такі держави, як (7)__________________ належать до однонаціональних. До багатонаціональних належать ( 8) ____________________. До найпоширеніших мов світу належать ( 9)__________________. Також деякі мови є офіційними мовами ООН. Це (10)______________. ( Текст не переписувати, вставити слова під певним числом).
2. Переглянути відео до уроку
https://www.youtube.com/watch?v=gbZ-XZva8Fshttps://www.youtube.com/watch?v=gbZ-XZva8Fs
3. Домашнє завдання
1. Ознайомитися і вивчити параграф 56.
2.Виконати завдання письмово : які етнографічні групи українців зберегли свою самобутню культуру до наших днів. Навести приклади ( до 10 речень)
05.05.2020 р.
Тема уроку: Релігія як явище культури. Релігійний склад населення світу та України.
Завдання
1. Переглянути відеофрагменти уроку
- https://www.youtube.com/watch?v=41x7MzYwEXUhttps://www.youtube.com/watch?v=41x7MzYwEXU
- https://www.youtube.com/watch?v=sWgzDAlUpTkhttps://www.youtube.com/watch?v=sWgzDAlUpTk
Домашнє завдання
1. Вивчити параграф 57, повторити 56 (підготуватися до тестування по даних параграфах).
2. Виконати завдання на сторінці 284. " Попрацюйте в групі"( за бажанням виконати презентацію, оцінюється у 12 балів).
08.05.2020 р.
Тема уроку: Трудові ресурси та зайнятість населення.
1. Перевірка домашнього завдання.
Вправа "Так чи ні"
1. До світових релігій належать християнство. буддизм, іслам
2. Найпоширенішою релігією у світі є іслам
3. Християнство складається з трьох гілок: православ'я. католицизм, протестанцизм.
4. Найдавнішою релігією є буддизм
5. Переважаючою релігією в Україні є іслам
6. Софія Київська є найбільшою святинею православ'я в Україні
7. Корінним населенням України є українці
8. Найбільшою етнічною меншиною вс Україні є поляки
9. У Закарпатській області проживає багато румунів
10. Мекка та Медина є визначними святинями ісламу
11. Найбільше вірян Римо - католицької церкви України проживають у Житомирській, Хмельницькій, Вінницікій областях
2. Перегляд відеоуроку
https://www.youtube.com/watch?v=bmWvuII3zNUhttps://www.youtube.com/watch?
v=bmWvuII3zNU
https://www.youtube.com/watch?v=WxajNJe9iFwhttps://www.youtube.com/watch?v=WxajNJe9iFw
3. Домашнє завдання: вивчити параграф 58, повторити 49-57 параграф, підготуватися до уроку узагальнення по даних темах ( тестування)
12.05.2020 р.
Тема уроку: Урок узагальнення та систематизації знань з розділу "Населення України та світу"
1. Виконати тестування за посиланням
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=539884https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=539884
15.05.2020 р.
19.05.2020 р.
Тема уроку: Тернопільська область.
Характеристика населення, етнічний склад.
1. Вивчення нового матеріалу використовуючи Вікіпедію.
2. Домашнє завдання : повторити вивчений матеріал.
22.05.2020 р.
Тема уроку : Об”єкти природно - заповідного фонду Тернопільської області. ( інформація з Вікіпедії. За бажанням можна виконати презентацію по одному із заповідників , заказників чи природних парків Тернопільської області. Презентація оцінюється 12 балами.)
26.05.2020 р.
Тема уроку: урок повторення вивченого матеріалу
Тема уроку: Кількість населення України та світу.
Перегляньте фрагмент відеоуроку
https://www.youtube.com/watch?v=2ZtObbTCsT0https://www.youtube.com/watch?v=2ZtObbTCsT0
Домашнє завдання:Вивчити параграф 49. Завдання " Шукайте в ІНТЕРНЕТІ" сторінка 241.
03.04.2020 р.
Тема уроку: Механічний рух населення.
1. Переглянути відеофрагмент уроку
https://www.youtube.com/watch?v=X_A10paz-2khttps://www.youtube.com/watch?v=X_A10paz-2k
2. Вивчити основні географічні поняття: міграція, діаспора, міграційна політика.
Домашнє завдання: вивчити параграф 51, повторити параграф 49.
07.04.2020 р.
Тема уроку: Статево - віковий склад населення . Демографічна ситуація. Практична робота 11.
1. Перевідка домашнього завдання ( виконати вправу " Заверши речення письмово )
1. Переування людей за межами своєї етнічної територпії - це ________
2. Політичні, екологічні, релігійні міграції відносяться до групи ____________
3. Виїзд людей за межі країни називають ______
4.Вид міграцій, що відбувються всередині країни,без перетину державного кордону ___
5. За тривалістю міграції поділяються на _____, ____________
6. Назвіть частину світу, де зосереджено 60 % населення світу _______
7. Наука, що вивчає скдлад, рух та закономірності його розвитку ________
8. Різке збільшення кількості населення внаслідок стрибкоподібного зростання природного приросту населення -це ________
9. Різниця показників між народжуваністю та смертністю називається _________
10. Перший незалежний перепис населення на території україни був проведений ______.
2. Перегляньте фрагмент відеоуроку.
https://www.youtube.com/watch?v=knRl06jB8yohttps://www.youtube.com/watch?v=knRl06jB8yo
3. Домашнє завдання
Вивчити параграф 50. Виконати практичну роботу 11 на 247 сторінці у підручнику.
14.04. Тема уроку: Класифікація міст. Урбанізація"
1. Переглянути фрагмент відеоуроку та презентацію
https://www.youtube.com/watch?v=48lQtQkOhHQhttps://www.youtube.com/watch?v=48lQtQkOhHQ
https://www.youtube.com/watch?v=dx5Y0fzfwvQhttps://www.youtube.com/watch?v=dx5Y0fzfwvQ
2. Домашнє завдання: опрацювати параграф 53, повторити 52, підготуватися до опитування по даних парагр.
17.04.2020 р.
Тема уроку: Вплив урбанізації на розселення населення.
Завдання 1.
Перевірка домашнього завдання:
Вправа "Заверши речення"
1. Середня густота населення в Україні становить_______.
2. Найнижча густота населення в Україні спостерігається в областях_____,______.
3. Місця концентрації людей разом з розвиненою інфраструкторою називають______.
4. Найменшими одиницями сільських поселень є_______.
5. Поселення. що має значну кількість і густоту, більшість з яких зайняті у промисловості це____________.
6. Основним формами розселення населення є _______ та __________.
7. Процес підищення ролі міст називають ________.
8. Назвіть основні одиниці за якими класифікують міста:_______,________.
9. Процес повернення міських жителів у село називають ________.
10. Назвіть регіонсвіту з найбільшим показником урбанізації_______.
Завдання 2.
Переглянути презентацію до уроку
https://naurok.com.ua/prezentaciya-urbanizaciya-miski-aglomeraci-27749.htmlhttps://naurok.com.ua/prezentaciya-urbanizaciya-miski-aglomeraci-27749.html
Домашнє завдання:
Вивчити параграф 54, виконати завдання письмово "Характеристика мегалополісів світу", сторінка 269.
24.04.2020 р.
Тема уроку: Етноси і нації
Завдання:
1.Переглянути відеофрагмент уроку
https://www.youtube.com/watch?v=UjtzwtloxLghttps://www.youtube.com/watch?v=UjtzwtloxLg
2. Вивчити географічні терміни з рубрики " Запам "ятай".
3. Домашнє завдання: вивчити параграф 55, повторити 54, підготуватися до тестування
28.04.2020 р.
Тема уроку: Національний склад населення України
1.Завдання: перевірка домашнього завдання
Виконати вправу: вставити потрібні слова у текст.
Кожному народові притаманна своя мова. Українсько мова належить до (1) ___________ мовної сім ї та (2) _________ групи. Стійка сукупність людей, що історично склалася на певній території, має свої особливості культури, свою єдність, утворює таке поняття як (3)______. Проте, вищим щаблем даного визначення є поняття ( 4) _________. Це особливий стан існування етносу, пов язаний із творенням державності. Нації можуть бути одно та багатоетнічними. Залежно від того, скільки нарордів проживає на території дернжав, їх поділяють на (5)________ та (6)______. Такі держави, як (7)__________________ належать до однонаціональних. До багатонаціональних належать ( 8) ____________________. До найпоширеніших мов світу належать ( 9)__________________. Також деякі мови є офіційними мовами ООН. Це (10)______________. ( Текст не переписувати, вставити слова під певним числом).
2. Переглянути відео до уроку
https://www.youtube.com/watch?v=gbZ-XZva8Fshttps://www.youtube.com/watch?v=gbZ-XZva8Fs
3. Домашнє завдання
1. Ознайомитися і вивчити параграф 56.
2.Виконати завдання письмово : які етнографічні групи українців зберегли свою самобутню культуру до наших днів. Навести приклади ( до 10 речень)
05.05.2020 р.
Тема уроку: Релігія як явище культури. Релігійний склад населення світу та України.
Завдання
1. Переглянути відеофрагменти уроку
- https://www.youtube.com/watch?v=41x7MzYwEXUhttps://www.youtube.com/watch?v=41x7MzYwEXU
- https://www.youtube.com/watch?v=sWgzDAlUpTkhttps://www.youtube.com/watch?v=sWgzDAlUpTk
Домашнє завдання
1. Вивчити параграф 57, повторити 56 (підготуватися до тестування по даних параграфах).
2. Виконати завдання на сторінці 284. " Попрацюйте в групі"( за бажанням виконати презентацію, оцінюється у 12 балів).
08.05.2020 р.
Тема уроку: Трудові ресурси та зайнятість населення.
1. Перевірка домашнього завдання.
Вправа "Так чи ні"
1. До світових релігій належать християнство. буддизм, іслам
2. Найпоширенішою релігією у світі є іслам
3. Християнство складається з трьох гілок: православ'я. католицизм, протестанцизм.
4. Найдавнішою релігією є буддизм
5. Переважаючою релігією в Україні є іслам
6. Софія Київська є найбільшою святинею православ'я в Україні
7. Корінним населенням України є українці
8. Найбільшою етнічною меншиною вс Україні є поляки
9. У Закарпатській області проживає багато румунів
10. Мекка та Медина є визначними святинями ісламу
11. Найбільше вірян Римо - католицької церкви України проживають у Житомирській, Хмельницькій, Вінницікій областях
2. Перегляд відеоуроку
https://www.youtube.com/watch?v=bmWvuII3zNUhttps://www.youtube.com/watch?
v=bmWvuII3zNU
https://www.youtube.com/watch?v=WxajNJe9iFwhttps://www.youtube.com/watch?v=WxajNJe9iFw
3. Домашнє завдання: вивчити параграф 58, повторити 49-57 параграф, підготуватися до уроку узагальнення по даних темах ( тестування)
12.05.2020 р.
Тема уроку: Урок узагальнення та систематизації знань з розділу "Населення України та світу"
1. Виконати тестування за посиланням
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=539884https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=539884
15.05.2020 р.
Тема уроку: Тернопільська область.
План.
1. Географічне положення, адміністративно-територіальний
устрій.
2. Історія формування і розвитку
області.
3. Особливості природних умов і ресурсів.
Домашнє завдання : вивчити матеріал використовуючи Вікіпедію.19.05.2020 р.
Тема уроку: Тернопільська область.
Характеристика населення, етнічний склад.
1. Вивчення нового матеріалу використовуючи Вікіпедію.
2. Домашнє завдання : повторити вивчений матеріал.
22.05.2020 р.
Тема уроку : Об”єкти природно - заповідного фонду Тернопільської області. ( інформація з Вікіпедії. За бажанням можна виконати презентацію по одному із заповідників , заказників чи природних парків Тернопільської області. Презентація оцінюється 12 балами.)
26.05.2020 р.
Тема уроку: урок повторення вивченого матеріалу
Немає коментарів:
Дописати коментар