Сторінки

середу, 18 березня 2020 р.

6 клас

Завдання:
вивчаємо параграфи

1. Води суходолу - поверхневі і підземні. Річка: річкова система, басейн річки, річкова долина. Найдовші, найбільші за площею басейни і найповноводніші річки світу. Пороги і водоспади. Живлення, водний режим і робота річок.

1.вивчити географічну номенклатуру!
Річки: Дніпро, Дунай, Янцзи, Ніл, Амазонка, Місіссіпі.

Переглянути презентацію
Живлення і режим річок

Переглянути відео
Води суходолу

Виконати тест

Тема уроку: Болота. Штучні водотоки і водойми
1.Завдання:
Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=sEmlqeeYt0M&feature=share&fbclid=IwAR2fW..

2.Заповнити  таблицю у зошиті
Таблиця має чотири колонки
1) Типи боліт    
2) Розташування    
3) Живлення    
4) Органічний світ

3. Знайдіть на фізичній карті півкуль та фізичній карті України території, де є болота. 
4. Знайдіть на карті 
Канали: судноплавні – Панамський, Суецький, Північнокримський ( Україна)
5. Знайдіть на картах і за  допомогою мережі інтернет водосховища
на Дніпрі : Київське, Канівське, Дніпровське, Каховське, Кременчуцьке.


6. Перегляньте цікаві відео про болота ( за бажанням, але це цікаво)
https://www.youtube.com/watch?v=vwUrcWGRooQ

5. Яке значення мають болота? Для чого їх охороняти? (дайте відповідь кількома реченнями)
Домашнє завдання: Вивчити параграфи 50 і 51.

03.- 04.2020 р.
Тема уроку: Озера.
Завдання
2.Переглянути  презентацію
https://www.youtube.com/watch?v=yamxWpwZaQUhttps://www.youtube.com/watch?v=yamxWpwZaQU
2.  Знайдіть на фізичній карті півкуль та фізичній карті України усі озера, які зустрічаються в презентації.

3.Опрацювати параграф 49, дати відповіді на запитання в кінці параграфа.
4 . Виконайте тренувальні вправи

https://learningapps.org/7084338https://learningapps.org/7084338
https://learningapps.org/4894384https://learningapps.org/4894384
Домашнє завдання: вивчити параграф 49, повторити 50 і 51.

07.04.2020 р.
Тема уроку:  Льодовики та багаторічна мерзлота.
Завдання.
1.Перевірка домашнього завдання. Письмово виконати вправу " Заверши речення"

1. Озера, що утворилися в кратерах згаслих вулканів ________________
2. Озера, що утворилися внаслідок розломів земної кори________________
3. Озера, що утворилися в старих руслах  річок___________
4. За водним режимом озере поділяють на  _________,__________
5. Надмірно зволожена ділянка земної кори - це___________
6. Болота, що живляться грунтовими водами, розташовані в заплавах річок _________
7. Болота, що живляться атмосферними опадами і розміщуються на вододілах________
8. Штучна водойма, що використовується для накопичення і зберігання води________
9. Штучні водойми, створені людиною для зрошування та осушування ________
10. Невелика штучна водойма, яка використовується для розведення риби та відпочинку_____.

2.  Прослухати аудіопідручник. 
https://www.youtube.com/watch?v=8zI9JLmEQ1I&list=PLqylDwKxNg6Pz83KC-xUE0aACqeXZiMOh&index=52https://www.youtube.com/watch?v=8zI9JLmEQ1I&list=PLqylDwKxNg6Pz83KC-xUE0aACqeXZiMOh&index=52

3. Переглянути презентацію до уроку

 https://www.youtube.com/watch?v=cN22efTMoIUhttps://www.youtube.com/watch?v=cN22efTMoIU

 4. Домашнє завдання. 
Опрацювати параграф 52. Дати відповіді на запитання в кінці параграфа.

10.04. 2020 р.
Тема уроку: Охорона вод Світового океану. Узагальнення знань по темі " Гідросфера".

1.  Прослухати аудіопідручник:
https://www.youtube.com/watch?v=y5XK69XP4Twhttps://www.youtube.com/watch?v=y5XK69XP4Tw
2. Виконайте завдання письмово

І варіант
1 Рівень 
1. Найдовша річка світу
 а) Ніл;      б) Конго;    в) Амазонка
2. Місце, де річка впадає в океан, море, озеро та іншу річку, – це…
а) гирло річки; б) затока річки; в) витік річки
3. Падіння води річки з виступу, утвореного в іі річищі вистеленого твердими породами, називається…
а) поріг; б) водоспад
4. Два океани сполучає канал
а) Суецький; б) Панамський
5. Курильські острови за своїм походженням належать до…
а) материкових;  б) коралових; в) вулканічних
6. Найбільше за площею озеро світу – це
а) Байкал; б) Аральське; в) Каспійське
2 Рівень 
7. У Карпатських горах немає льодовиків тому, що…
а) снігова лінія знаходиться вище ніж найвища точка Карпат;
б) гори молоді , й льодовики не встигли ще утворитися;
в) дуже теплий клімат
 3 рівень 
8. Користуючись картами атласу, наведіть приклади ( по 3 приклади)
а) внутрішні моря… б) теплі течії… в) затоки…
9. Які частини гідросфери не зображені на географічній карті? Яке значення мають світові водні ресурси для господарської діяльності людей?

 10Розподіліть названі географічні об’єкти за категоріями та місцезнаходженням на материках або поблизу них.
Мексиканська, Індостан, Дунай, Каспійське, Мадагаскар, Амазонка, Лабрадор, Великобританія, Ніл, Скандинавський, Чорне, Бенгальська, Байкал, Гренландія, Великі Американські, Біскайська, Шрі-Ланка

Наприклад: Мексиканська- затока, Північна Америка.

ІІ варіант
1 Рівень
1 Чорне та Азовське моря з’єднує протока:
а) Керченська; б) Ґібралтарська.
2. Частина річкової долини, що заливається водою під час повені чи паводка, це
а) річище; б) тераса; в) заплава;
3. Мілководні кам’янисті ділянки в річищі, що утворені виходами твердих гірських порід або валунами, називаються....
а) поріг; б) водоспад
4. Два внутрішні моря двох океанів сполучає канал.
а) Панамський; б) Суецький
5. Острів Гренландія за своїм походженням належить  до
а) материкових; б) коралових; в) вулканічних
6. Найглибше озеро світу – це
а) Каспійське; б) Байкал; в) Верхнє
2 Рівень
7. У горах Гімалаях є льодовики тому, що
а) гори старі, й на цей час утворилися льодовики;
б) у широтах, де знаходяться Гімалаї, дуже холодний клімат;
в) снігова лінія знаходиться нижче, ніж найвищі вершини Гімалаїв
3 рівень
8. Користуючись картами атласу, наведіть приклади    ( по 3 приклади)
   а) окраїнні моря…б) холодні течії… в) протоки…
9. Чи можна потрапити на сніг і лід в Африці? Якщо так, то чому? Яке значення мають світові водні ресурси для  господарської діяльності людей?

10Розподіліть названі географічні об’єкти за категоріями та місцезнаходженням на материках або поблизу них.
Мексиканська, Індостан, Дунай, Каспійське, Мадагаскар, Амазонка, Лабрадор,
Великобританія, Ніл, Скандинавський, Чорне, Бенгальська, Байкал, Гренландія, Великі Американські, Біскайська, Шрі-Ланка

Наприклад: Мексиканська- затока, Північна Америка.

17.04.2020 р.
Тема уроку: Біосфера, складові біосфери, особливості їх поширення на земній кулі.
Завдання; прослухати аудіопідручник
https://www.youtube.com/watch?v=J-Spgc3sehQhttps://www.youtube.com/watch?v=J-Spgc3sehQ
опрацювати параграф 54.
Домашнє завдання:  запам" ятати визначення  у кінці підручника. Дати відповіді на запитання на сторінці 216 (усно)

24.04.2020 р.
Тема уроку: Грунти.
1. Прослухати аудіопідручник
https://www.youtube.com/watch?v=0X6qoOUBfRo&list=PLqylDwKxNg6NqsjJHL-l47tH03B8csLNU&index=55https://www.youtube.com/watch?v=0X6qoOUBfRo&list=PLqylDwKxNg6NqsjJHL-l47tH03B8csLNU&index=55
2. Перегляньте відео
https://www.youtube.com/watch?v=F-gK6z-kNiQhttps://www.youtube.com/watch?v=F-gK6z-kNiQ

https://www.youtube.com/watch?v=sfYKdB_FZJ8https://www.youtube.com/watch?v=sfYKdB_FZJ8
3. Запам ятайте основні географічні терміни у рубриці "ЗАПАМ"ЯТАЙ"
4. Домашнє завдання: опрацювати параграф 55, повторити  54, підготуватися до тестування по цих параграфах.

28.04.2020 р.
Тема уроку: Природні комплекси.
Завдання:
1.Перевірка домашнього завдання:
географічнна вправа "Доповни речення"
1.Жива оболонка - це
2. Верхня межа біосфери проходить на висоті-
3. Яку кількість тварин нараховують у біосфері -
4. Ярусність лісової рослинності спостерігають у широтах-
5. Ім"я вченого, який вивчав біосферу-
6. Верхній родючий шар земної кулі, що сформувався внаслідок взаємодії гірських порід, повітря, сонячного тепла, води та організмів протягом тривалого часу - це
7. У яких одиницях вимірюють потужність гумусового шару грунту -
8. Сукупність грунтів, що вкривають поверхню певної місцевості - це-
9. Тип грунту, що поширений в помірних широтах в умовах слабо посушливого клімату -
10. Який тип грунту поширений в умовах субарктичних широт, в умовах холодного клімату і постійного перезволоження -
11. Які грунти є найродючішими -
12. Родючість грунту визначають за -

2. Ознайомитися з параграфом 56.
    - прослухати аудіопідручник  https://www.youtube.com/watch?v=S4tPjrj6tfo&list=PLqylDwKxNg6NqsjJHL-l47tH03B8csLNU&indexhttps://www.youtube.com/watch?v=S4tPjrj6tfo&list=PLqylDwKxNg6NqsjJHL-l47tH03B8csLNU&index
 - переглянути презентацію : https://www.youtube.com/watch?v=WrqQ0cphXwEhttps://www.youtube.com/watch?v=WrqQ0cphXwE
3. Домашнє завдання: вивчити параграф 56. Усно дати відповіді на запитання в кінці параграфа.


05.05.2020 р.
Тема уроку:  Географічна оболонка.
Завдання
1 прослухати аудіопідручник.
https://www.youtube.com/watch?v=d3LUg2wtKmo&list=PLqylDwKxNg6NqsjJHL-l47tH03B8csLNU&index=57https://www.youtube.com/watch?v=d3LUg2wtKmo&list=PLqylDwKxNg6NqsjJHL-l47tH03B8csLNU&index=57
2. переглянути презентацію до уроку
https://www.youtube.com/watch?v=iuaQKPuYBIMhttps://www.youtube.com/watch?v=iuaQKPuYBIM
Домашнє  завдання: опрацювати та вивчити параграф 57, повторити 56. Усно дати відповіді на запитання в кінці параграфа підготуватися до тестування по даних параграфах).

08.05.2020 р.
Тема уроку:  Природні зони Землі.
1. Перевірка домашнього завдання
Виконати ТЕСТ за посиланням
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=604020https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=604020
2.Прослухати аудіопідручник
https://www.youtube.com/watch?v=9sTBz4VgVh0&list=PLqylDwKxNg6NqsjJHL-l47tH03B8csLNU&index=58https://www.youtube.com/watch?v=9sTBz4VgVh0&list=PLqylDwKxNg6NqsjJHL-l47tH03B8csLNU&index=58
3. Переглянути презентацію до уроку
https://www.youtube.com/watch?v=jXr7j6FFXTAhttps://www.youtube.com/watch?v=jXr7j6FFXTA
4. Домашнє завдання: вивчити параграф 58.

12.05. 2020 р.
Тема уроку: Кількість і розміщення населення.
1. Перевірка домашнього завдання:
виконати ТЕСТ за посиланням ( Термін: 12.05. до 18.00год.)
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=546042https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=546042
2. Прослухати урок https://www.youtube.com/watch?v=EoePekJzpX0https://www.youtube.com/watch?v=EoePekJzpX0
3. Вивчити параграф  59.
Ознайомитися  з тематичною картою " Розмішення населення на Землі", опрацювати легенду карти. Вивчити формулу для обчистення густоти населення.

15.05. 2020 р. 
Тема уроку: Раси і народи світу
1. Переглянути відеофрагмент уроку https://www.youtube.com/watch?v=TVTmo4XgCkchttps://www.youtube.com/watch?v=TVTmo4XgCkc
2. Домашнє завдання: вивчити параграф 60, усно дати відповіді на запитання ( сторінка 241), повторити параграф 59 (підготуватися  до тестування по даних параграфах)

19.05.2020 р.
Тема уроку : Країни світу.
1. Перевірка домашнього завдання за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9043332https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9043332
2. Переглянути презентацію до уроку
https://www.youtube.com/watch?v=0TBIVhjjlYshttps://www.youtube.com/watch?v=0TBIVhjjlYs
3. Домашнє завдання: Вивчити параграф 61. На політичній карті світу  знайти країни, про які ведеться мова, вивчити їх столиці. Знайти на карті країни - сусіди України  , вивчити їх столиці.

22.05.20.20 р.
Тема уроку: Забруднення довкілля та його охорона
1. Переглянути презентацію до уроку https://www.youtube.com/watch?v=XVIBNa0eUHwhttps://www.youtube.com/watch?v=XVIBNa0eUHw
2. Переглянути  відео - презентацію https://www.youtube.com/watch?v=GPIoKvb8tVUhttps://www.youtube.com/watch?v=GPIoKvb8tVU
3. Домашнє завдання: виконати завдання на сторінці 250 у рубриці " Проведіть дослідження".
Тема : Розробка міні - проекту з утилізації побутових відходів (1.2.3 завдання . письмово)

26.05.2020 р.
Тема уроку: повторення вивченого матеріалу
Завдання. Скласти кросворд на одну із тем: "Столиці країн Європи",  "Столиці країн Азії". "Столиці країн Євразії" ЗА БАЖАННЯМ.


Немає коментарів:

Дописати коментар